بالاترین شناسایی نمایندگان   2009-07-03 22:47:51

پیشنهاد: شناسایی نمایندگان مجلس که حامی دولت کودتا هستند. ـ۱۰ کلیک
Language Bookmark i39.tinypic.com

نمایندگان مجلس که حامی دولت کودتا هستند را شناسایی کنیم. تعدادی از نمایندگان(!) مجلس که با رای مردم/یا با تقلب به مجلس شورای اسلامی راه یافته اند؛ برخلاف نظر مردم حرکت کرده و به دولت کودتاچی تبریک گفته اند. بعضی از همین نمایندگان شقاوت را به اعلا رسانده اند و از رئیس جمهور موسوی انتقاد/شکایت میکنند. نمایندگان مردم باید منعکس کننده افکار مردم باشند. آیا این خائنین به ملت نماینده مردم هستند؟؟؟ نام شان و حوزه انتخابیه شان را شناسایی و اعلام کنیم.


شکایت از نمایندگان مجلس که خواهان زندانی شدن میرحسین هستند به دادگاه بین المللی ـ۱۸ کلیک
Language Bookmark greenmove.wordpress.com

در خبر‌ها خواندم که ۱۰۰ نفر از نمیندگن مجلس به دنبال محاکمه میرحسین موسوی میباشند. در صورتی‌ که این افراد چنین کاری را کنند، ما شکایت نامه‌ای بر علیه اشان تنظیم خواهیم کرد و به داد گاه‌های بینالمللی خواهیم فرستاد. همچنین با انتشار نم آنها و خنودهیشن میتوانند مطمئن باشند که کلی‌ حساب‌های بانکی‌ آنان هم در دنیا بسته خواهد شد. این افراد میتونن مطمئن باشند که دیگر از سفر‌های خارجی‌ و تعطیلات تابستانی هم خبری نخواهد بود. خلاصه اینکه اگر در ایران ظلم و زور کنید و رئایس جمهور موسوی را محاکمه کنید، فرجام را در همین دنیا نشانتان میدهیم

اوباما: شجاعت مردم ایران در مقابله با خشونت گواهیست بر پايداری آنها در طلب عدالت ـ۵ کلیک
Language MediaType Bookmark youtube.com

گزیده ای از سخنان پرزیدنت اوباما با صدراعظم آلمان. من و خانم صدراعظم درمورد شرایط غم انگیز امروز ایران گفتگو کردیم. امروز ما همصدا هستیم: حق مردم ايران برای آزادی تجمعات،آزادی بیان، و شنيده شدن صدايشان؛ اينها خواسته های جهانی اند. شجاعت آنها در مقابله با خشونت گواهیست بر پايداری آنها در طلب عدالت. خشونت بکار گرفته شده عليه مردم تکان دهنده است. به رغم تلاش حکومت ايران برای اين که نگذارد جهان شاهد اين خشونت ها باشد، ما آن را می بینیم و آن را محکوم می کنیم. همانطوری که قبلاً گفتم، مردم ايران داور نهايی اقدامات حکومت خود خواهند بود. اما اگر حکومت ايران خواهان احترام جامعه جهانی است، بايد به حقوق مردم خود احترام گذاشته و به خواست آنها توجه کند.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات